D2C - Mistænkt installationsfejl

Problem

  • Forbrugeren har for nylig fået installeret et hårde hvidevareprodukt, som ikke fungerer
  • Forbrugeren har købt en hårde hvidevare på D2C med installation, som ikke fungerer
  • Forbrugerens hvidevare starter ikke efter installation

Løsning

  • Ved mistanke om installationsfejl skal Skanlog køre ud for at kontrollere installationen med det samme.
  • Hvis der bookes en servicetekniker fra os, vil det medføre en faktura
  • Kontroller ordren i SAP, har forbrugeren bestilt installation?
  • Kontroller hvornår hårde hvidevarer blev installeret af Skanlog. Eventuelle installationsfejl opdages tidligt, inden for de nærmeste uger efter installation

Hvad kan være en installationsfejl?

  • Produktet er helt strømløst
  • Produktet viser fejlkoderne i10, i20, E10, E20, E8, E5 umiddelbart ved opstart af produktet
  • Der lækker vand fra produktet
  • Lugen/døren kan ikke lukkes
  • Lågen/døren hænger ned
  • Produktet står ikke vandret
  1. Hvis vi/forbrugeren mistænker en installationsfejl fra Skanlog, kontakt da vores kundeservice på tlf. 79221300
  2. Hvis kunden mistænker en installationsfejl, og Skanlog kommer ud og tjekker installationen, gør vi opmærksom på at besøget kan blive en betalbar hvis sker inden for reklamationsperioden for installationen.

Var denne artikel hjælpsom?