Forbrugeren har for nylig fået installeret et hårde hvidevareprodukt, som ikke fungerer
Forbrugeren har købt en hårde hvidevare på D2C med installation, som ikke fungerer
Forbrugerens hvidevare starter ikke efter installation
Løsning
Ved mistanke om installationsfejl skal Skanlog køre ud for at kontrollere installationen med det samme.
Hvis der bookes en servicetekniker fra os, vil det medføre en faktura
Kontroller ordren i SAP, har forbrugeren bestilt installation?
Kontroller hvornår hårde hvidevarer blev installeret af Skanlog. Eventuelle installationsfejl opdages tidligt, inden for de nærmeste uger efter installation
Hvad kan være en installationsfejl?
Produktet er helt strømløst
Produktet viser fejlkoderne i10, i20, E10, E20, E8, E5 umiddelbart ved opstart af produktet
Der lækker vand fra produktet
Lugen/døren kan ikke lukkes
Lågen/døren hænger ned
Produktet står ikke vandret
Hvis vi/forbrugeren mistænker en installationsfejl fra Skanlog, kontakt da vores kundeservice på tlf. 79221300
Hvis kunden mistænker en installationsfejl, og Skanlog kommer ud og tjekker installationen, gør vi opmærksom på at besøget kan blive en betalbar hvis sker inden for reklamationsperioden for installationen.